můžou mě vyhodit ze školy? 106628
blockhead
O tom jak je průšvih velkej ještě nevim,ale vyšetřujou mě policajti kvůli takový nehodě kdy se mnou kámoška kouřila trávu,předtim měla nějaký panáky a pak se složila -> přijela záchranka -> ty to dali policajtům. Ve škole nejde o ty policajty ale jde jim o to že beru "drogy". Chodim na gympl,takže nejsem úplně blbej a známky taky špatný nejsou. Jenom jsem se chtěl zeptat někoho kdo se v tom trochu vyzná,moc díky.

Odpověděl: Bára Orlíková
Hm, pokud jde o to, že by vás chtěli vyhodit kvůli tomu, že jste kouřil trávu (a neřešila se situace s policií), tak si pořád myslím, že na to škola nárok nemá, pokud se tahle záležitost stala mimo školu. Ale pokud si to chcete ověřit, tak zkuste tu Právní poradnu A.N.O., kterou jsem vám doporučovala minule. Zabývají se záležitostmi, které se týkají drog, spolupracují s naším sdružením a krom jiného pomáhají našim klientům řešit právní problémy. Takže se jich nemusíte bát a v klidu se na ně můžete obrátit. Mají taky poradnu po internetu, na kterou se dostanete přes políčko v šedém sloupci vpravo. Držím palce :-) A s trávou to nepřehánějte, není to úplně nevinná záležitost a jak vidíte, mohou díky kouření trávy vznikat potíže nejrůznějšího druhu.