Co stím
Lukášek
Bohužel, je to kamarádka z práce. Asi to moc lidí neví a já se o tom šířit nemíním. Začala hubnout, ten začátek byl normálka a nebylo to drogama. Došlo to tak daleko,že ji kdokoli pozdravý a ona reaguje třeba až na potřetí. Samozřejmně začala chodit pozdě do práce a asi s tím budou problémy.Jsem jí za dost věcí dlužen dík, ale nechci jí radit a říkat co má a co ne.Jedny rodiče snad máme každý a já nechci aby se mi vyhýbala.

Odpověděl: Bára Orlíková
Omlouvám se za zpoždění odpovědi. Pokud vaše kolegyně skutečně drogy bere, tak jí asi od toho opravdu neodradíte argumenty, že to nemá dělat a že je to špatné, to máte pravdu. Nicméně, zas na druhou stranu jí můžete poskytnout třeba kontakt na nás, pokud se vám se svými problémy svěří. Je mrzuté, že začala mít trable v práci, ale zas to, že se člověk dostane kvůli drogám do větších potíží, je důvodem, proč se zamyslet nad tím, jestli by nebylo lepší s tím přestat. Takže, co můžete udělat, je, že pokud by svámi kolegyně chtěla mluvit o věcech, které se týkají problémů v práci, tak jí můžete navrhnout, jestli by nechtěla vyhledat někoho z odborníků. Možná by jí to pomohlo si ujasnit to, co se týká drog, a zároveň možná zachránit i zaměstnání, dřív než bude pozdě. Víc vám k tomu asi neřeknu. Držím palce kolegyni i vám.