dcera
tina
Dobry den,moje dcera se seznamila s přitelem o 20let staršim než ona ktery je na pervetinu.Nedavno jsme zjistili že ona v tom lita take,zhubla po obličeji se ji udělaly bolaky a utekla bydlet za nim k jeho kamaradum,máme o ni strach.Kontaktovali jsme policii,ale oni že stim nemohou nic dělat jelikož je ji už 20let.Jsme bezradny a nevime kam se obratit.Moc by jsme ji chtěli pomoct bojime se o ní.Prosim o radu.Děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Chápu, že je to velmi náročná a zoufalá situace. Pokud je dcera již zletilá, moc možností jak situaci řešit nemáte. V tuto chvíli jako jediný nástroj je komunikace. Netuším jak moc je s Vámi dcera v kontaktu nebo není. Nicméně, i kdyby nebyla, bylo by dobré se připravit na moment, až se ozve nebo objeví. Doporučuji obrátit se na odbornou pomoc. Veškerá zařízení pracující s uživateli drog nabízí mimo jiné i poradenské služby rodinným příslušníkům a další blízkým osobám. Lze si tak doplnit informace o celkové problematice, poradit se jak vhodně v dané chvíli pokračovat dál, také jak vhodně komunikovat, tím třeba i lépe motivovat k nějaké pozitivní změně, získat tím podporu, která je v těchto chvílích také nezbytná. Jde o nezávazné a bezplatné služby a dají se využívat průběžně. Je tedy tak možno průběžně konzultovat nově vzniklé situace a připravovat se na další.
Netuším, kde žijete. Pokud je pro Vás dostupná Praha, můžete se obrátit přímo na naše zařízení specializované právě pro rodiče a partnery. Poradnu naleznete v zadní části kavárny Café Therapy. Na první konzultaci je třeba se předem objednat - veškeré pracovní dny v čase od 9,00 do 19,00 hod.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, SANANIM z. ú.
Školská 30
Praha 1
mapa
Telefon:  284 824 234, 739 268 527
Email:  rodice@sananim.cz
Více informací naleznete zde: http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Pokud žijete někde jinde, napište prosím znovu a upřesněte, jaká města jsou pro Vás dobře dostupná. Pokusíme se Vám vyhledat a doporučit jiné vhodné zařízení, na které byste se mohli obrátit.
Přeji dostatek sil, v případě potřeby napište kdykoliv znovu. Mějte se hezky.
S pozdravem MK