Techno drogy sex
pedrosman
V techto mých zalib sem byl dobrej ale bohuzel uz mi je 37 let a jsem na dne fizicky drogy me znicili a jsem nemocnej .Mam myslenky to tu na svete skoncit.

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
K užívání drog bohužel i patří poškozené zdraví. Netuším, jak moc Vám užívání drog zdraví poškodilo a jak moc jste nemocný. Chápu, že veškeré dopady, které sebou závislost na drogách nese, může člověka přivést až k černým myšlenkám.  Ale věřte, že nejste jediný, kterému se něco podobného přihodilo a mnohým se i podařilo stabilizovat svůj stav a dojít k větší spokojenosti v životě vůbec. Techno, drogy, sex nejsou přeci jediné záliby, co mohou naplňovat život. Bez techna a drog se dá myslím docela dobře žít, pokud máte potíže v sexuální oblasti, tak i to se dá řešit například návštěvou sexuologa.
Pokud byste chtěl o tom jak Vám je napsat více, můžete využít skryté poznámky, není uveřejněna na veřejném webu.
Přeji hodně sil, v případě potřeby se kdykoliv ozvěte. Pokud byste si chtěl popovídat, rádi Vám pošleme kontakt, kam byste si mohl případně zajít (stačí uvést města, která máte blízko).
S pozdravem MK