jsem otravena?
alena
Dobrý den,chtěla jsem se zeptat jestli je možné se otrávit,když jsem byla v garazi asi 15 minut,kde se vaří pervitin.byla jsem tam včera asi v 16. Hod.a v noci ve 3 hodiny jsem začala zvracet,ted mám křeče v brise a žaludek jak na vode

Odpověděl: Amrit Sen
Aleno, zdravím Vás.
Takto na dálku skutečně nedokážu určit příčinu Vašich potíží. To může pouze lékař, pokud byste absolvovala vyšetření, navíc byste mu mohla zkomplikovat určení diagnózy, pokud byste neřekla o všech okolnostech, které Vašim zdravotním problémům předcházely.
Je dost dobře možné, že pokud zmíněná garáž neměla nezbytné odvětrávání, jste se skutečně přiotrávila nadýchanými chemikáliemi. Jestli jste pervitin i užila, je otázkou, jak kvalitní, a jak čistý výrobek jste měla k dispozici. Další okolností, která by mohla být ve hře, je nastavení a kondice Vašeho organizmu. Nemám potuchy, jestli, jak dlouho, v jaké intenzitě, a nakolik kvalitní drogy užíváte. Nebývá časté, aby se u varu pervitinu vyskytovaly osoby, které jej neužívají, nebo jsou jen "svátečními" uživateli, nebo experimentátory. Jsou to sice už jen mé fantazie, ale řekl bych, že Vaše zkušenosti s drogou nebudou jen povrchní, tedy že Váš organizmus možná dostává zabrat.
Je sice dost pravděpobné, že se Vám s odstupem času začne dělat lépe a Vaše potíže odezní, pokud necháte tělo i psychiku odpočinout, doplníte tekutiny, jídlo, vitamíny a minerály. Stejně tak ale může situace nabrat opačný směr. Je také možné, že jste prostě nemocná. Nejbezpečnější cestou k brzké úzdravě bude časná návštěva lékaře a co nejdelší abstinence od návykových látek, včetně alkoholu. Pokud byste nebyla schopná abstinenci udržet, napište, můžeme se společně podívat na to, co s tím.
Přeji Vám, ať jste co nejdříve v pořádku,
buďte na sebe opatrná,
Amrit Sen.