drogy pred operaci

D

Dobry den, chtel bych se zeptat, 23. cervna mam jit na operaci vytrhnuti krcnich mandli. Pokud si dam 18.cervna extazi nebo kokain muzou pri operaci nastat nejake komplikace? Co je horsi uzivat pred operaci, extaze nebo kokain? Dekuji za odpoved.

Odpověděl: Amrit Sen

Zdravím Vás,

nezlobte se, nebudu se zabývat tím, jestli je horší před operací užít kokain nebo extázi. Obojí může být nebezpečné, podobně jako další drogy. V každém případě užití drog, navic stimulačních, vyčerpá organismus a oslabí imunitu, takže zvyšuje riziko případných komplikací už při zákroku samotném. Prodlužuje a může komplikovat rekonvalescenci a hojení po invazivním chirurgickém zákroku.

Proto Vám doporučuji, abyste žádné drogy co nejdelší dobu před operací neužíval(a), a odložil(a) je na dobu, kdy budete úplně zdráv(a), zhojený(á) a v pořádku.

Bylo by na pováženou, kdybyste se ve Vaší situaci nedokázal(a) drog vzdát. Je li tomu tak, napište, můžeme se společně podívat na to, co s tím.

Přeji Vám, ať vše dopadne jak má, a jste brzy v pořádku.

Hodně štěstí, buďte na sebe opatrný(á),

Amrit Sen.