kamarád2
lucca
díky za zodpovězení dotazu.chtela jsem tomu kamosovi poradit,aby bral pernik jen na akcích.ty jsou tak 1 nebo 2 krát do měsíce,ale než jsem tak stačila udělat,tak si ho vzal sám.no stalo se,ale pak ho pozvala jedna partička na pařbu a tam to sjížděli tři dny v kuse.mám fakt o něj strach.on tvrdí,že mu to dalo něco vyjímečnýho.já fakt nevim jak dál.mám ho fakt moc ráda,ale strašně mě to psychicky vyčerpává,když to řešim.mám taky strach,že to prostě vyzkoušim taky:-((jenže vykašlat se na něj je hnusný!vím,že musí chtít sám.bojím se,že ho ztratím,protože teď budou přednější ti,co na tom frčej a já budu ta,co to nezkusila.tak jak dál?

Odpověděl: Bára Orlíková
No, ono je nakonec jedno, jestli bude brát jen na akcích nebo ne. Nakonec, pokud se mu z toho nebude chtít ven, tak si vždycky najde akci, příležitost, dobrý důvod proč si dát. Můžete mu opravdu jen předat informace a případně kontakt na nás, ale jak s tím naloží a jestli si to vezme k srdci, už bohužel moc neovlivníte. Vím, že není moc jednoduchý přicházet tímto způsobem o kamarády, ale opravdu se tím nenechte takhle vyčerpávat. Víte, je to sice cynický, ale s vaším kamarádem si stejně za čas nebudete mít co říct, pokud se v perníku skutečně rozjede, vy pro něj skutečně asi budete ta, co to nezkusila a neví o co jde, ale... zvažte jestli vám opravdu stojí za to, aby vás kamarád spolu se svoji partičkou bude bral mezi sebe. Zkuste myslet hlavně na sebe a budte opatrná. Kamarád už se do toho namočil a pokud mu nedojde v čem lítá, tak ho ztratíte tak jako tak, lidi se mění, když berou... A zkoušet kvůli perník kvůli tomu, abyste ho neztratila, mi přijde jako sebevražda. Zvažte to. Kdyžtak znovu napište.