Diazepam+Adipex
waraw
Dobry den! Lecim se se schizoafektivni psychozou a beru spoustu prasku. Mezi nima i Neurol. Ten mi ale nestaci a tak ho beru ve velkem mnozstvi a ted jsem si i obstaral Diazepam 10 mg. Beru ho asi 5x denne. Asi jsem uz na nem zavislej. Nevim co mam delat. Proste kdyz si to nevezmu tak je mi divne a jsem v hrozne uzkosti. Ale zase na druhou stranu se techto leku nechci vzdat! A jeste sem se chtel zeptat jestli nastoupi ucinek diazepamu rychleji, kdyz si ho rozdrtim a snupnu do nosu. Diky za odpoved. A ma druha otazka. Bral jsem jednu dobu Adipex a ted jsem ho vysadil. Uz ho neberu vic jak mesic. Pritom kdyz si uvarim silny caj nebo kavu tak porad tisknu zuby k sobe! Je to velice neprijemne a nakonec me z toho vsechno zacne bolet cela pusa. Tak nevim co mam delat. Dik za odpoved

Odpověděl: Jakub Minařík
Mám-li být upřímný - nedivte se, co se s vámi děje, když stláskáte všechno možný. Pokud trpíte schizoafektivní psychózou a medikujete se sám Diazepamem v takových dávkách, že by to stačilo pro 10 lidí najednou - nedivte se, že jste na něm závislý a cítíte po vysazení úzkost. Můžete totiž na vysazení i umřít - pokud vaše další medikace působí epileptogenně (a to je celkem možné) a vy si mozek ještě odtlumíte, když vysadíte (nebo vám dojdou) benzodiazepiny. O tom, že se můžete předávkovat, ani nemluvím. Totéž platí s tím Addipexem. Jediná smysluplná cesta je tato: vysaďte, samozřejmě ve spolupráci s vaším lékařem, co se dá a pak uvažujte, co s tím dál. Žádná jiná smysluplná cesta myslím neexistuje. PS - Omlouvám se za ostrost své odpovědi, ale nějak nemohu jinak. Kdybyste s tím chtěl fakt něco udělat a potřeboval poradit nebo dodat odvahu - stačí se ozvat a rád vám pomohu. Ať je to (a bude) jak chce, držím vám palce. Budete to myslím potřebovat. :-)