lsd
tim
dekuji za odpoved ohledne lsd,ale p.jakube napsal jste,ze lsd ma potencial,jak pomoci tak i uskodit,a prave proto,ze muze uskodit tak je zakazane,ale to mi nejde do me hlavinky,jelikoz kdyz muze i pomoci tak proc je zakazane,proc se nevyuziva dale v lekarstvi,proc se nebere pod dozorem vyskolenych lidi,brat ho na ulici je totalni blbost,ale nekde kde se snizi vsechna jeho potencionalni rizika by bylo pouze prospesne,auto muze zabit ,kdyz ho ridi trotl a presto lidi jezdi,jednoduse receno vse ma kladny a zaporny potencial,zalezi pouze na lidech jak toho vyuziji,ale zakazat to uplne ,aniz by clovek z toho mel ten pozitivni naboj to skutecne nechapu,byl by jste vy proto aby lsd a jine halucinogeny byli povoleny pro lekarstvi a vyuzivani pod spolehlivym, dozorem?

Odpověděl: Jakub Minařík
Víte - je to složité a myslím, že to je nejen odborná, ale i politická otázka. Navíc - na tom terapeutickém potenciálu se zdaleka všichni odborníci neshodnou. A LSD má pověst drogy. Tím se otázka jeho využití stává politickou. A kecá do ní příliš mnoho lidí. A tak se - jak překvapivé - nakonec nedohodnou.
Víte - jsem navíc toho názoru - že účinnost některých látek je fakt velmi razantní a efekt těžko odhydnutelný. A léky kromě toho, že musí být účinné, musejí také být bezpečné. Alespoň natolik, aby potenciální profit vyvážil potenciální rizika. Zda tohle platí u LSD je fakt na dlouhou diskusi.