učení
Jan
Tak vám chci jen napsat, že už mám po té zkoušce, za 2, asi nějaká šťastná hvězda nebo co, ale příště si dám už pozor, jinak děkuji za odpověd. Jo jinak normálně nepařím, tohle byla oslava narozenin kamaráda,jenom beru prášky na spaní, proto ty lexaurity, akorát že je člověk po nich méně či více oblblej.

Odpověděl: Bára Orlíková
No, tak gratuluju. Máte teda s prominutím víc štěstí než rozumu. Lépe je zkouškové obdbí dopředu nějak rozvrhnout a ujasnit si, na co potřebujete víc času, na co míň a co se zhruba kdy budete učit. Abyste pak měl nějakou časovou rezervu na učení i v případě, že se vám zrovna přihodí nějaká neočekávaná pařba :-) A s těmi prášky buďte opatrnější. Jestli je berete bez předpisu a máte trable se spaním, tak je lepší si zajít za doktorem, aby vám na spaní něco vhodného předepsal a doporučil, co s tím. A jestli je máte předepsané, tak asi ne celé plato na noc - dávejte si na to pozor. Pak se nemůžete divit, že jste po nich oblblej. A navíc - závislost si můžete opatřit i takovýmhle způsobem. Jinak hodně štěstí do dalších zkoušek.