Glutamate, glutamin atd.
Tommy
Co jsou latky Glutamin, glutamate, glutation, souvisi nejak s GABA? Jsou nejak skodlive? Slysel jsem ze ano. Videl jsem ja na obalech ruznych potravin jako Cokolada, instantni polevka atd. Dekuju.

Odpověděl: Jakub Minařík
Víte -my se moc nezabýváme látkami které mohou být v potravinách. Ty látky, kterými se zabývýme tam obyčejně být nesmějí a pokud náhodou jsou, tak doráží protidrogové komando. :-)
Trošinku jsem to zlehčil - ale pokud vám jde opravdu o látky, které nacházítae na obalech polévek, tak zkuste kontaktovat Státní zdravotní ústav - vím bezpečně, že tam existuje oddělení, ketré se tím zabývá a tam odpověd najdete spíš. Ohlůedně té škodlivosti - víte i když se prodává lecos - existuje poměrně velmi přísná kontrola. Látky, které jsou nebezpečné se v potravinách proto obyčejně nenacházejí, a pokud ano - tak nebývají poznamenány na obalech.