leary
tim
zdravim vas,mam takovou otazecku,nedavno jsem se dival na televizi,kde byl porad o t.leary,bylo to velmi zajimavy a musim uznat,ze mel bohatej zivot,ale co me nejvice zaujalo bylo to,ze rikal ,ze si vzal za svuj zivot pres 500 davek lsd a nebyli to male davky,tak se chci zeptat jak tedy mozne ,ze tato droga je zakazana ,pro svoji skodlivost atd ,a presto tak vzdelanymu cloveku jako byl leary vubec neuskodila prave naopak,tak proc je vubec zakazana?

Odpověděl: Jakub Minařík
Jestli Learymu uškodila, nebo nikoliv je samozřejmě otázkou do diskuse. Rozhodně existuje hodně lidí, kteří by vám řekli že do normality Leary měl po LSD dost daleko. :-) Na druhé straně je dost lidí, kteří by s vámi diskutovali o tom, že LSD má mocný potenciál a také se s ním experimentovalo jako s lékem. Neodiskutovatelná pravda ale je, že LSD má potenciál nejen pomoci, ale také uškodit. A právě těžko odhadnutelný efekt a některé vážné nehody, včetně nehod smrtelných byl důvodem pro jeho zákaz. Možná se to někdy v budoucnu změní. Ale obávám se, že pokud se s LSD bude nakládat způsobem, kterým naše civilizace nakládá s jinými látkami, tak to bude vždycky průser. Stačí to takhle? :-)