Otazka
johanka
ptala jsemse proto,ze si muj pritel mysli, ze beru pervitin a ja mu chci dat dukaz ze to tak neni.jak dlouho ty testy z lekarny vydrzi?muzu mu je privezt ukazat?

Odpověděl: Bára Orlíková
Testy vydrží myslím poměrně dlouhou dobu, je to jen malá destička s testovacím proužkem, navíc se prodávají v uzavřených obalech. Testování se provádí z odebraného vzorku moči, který se kápne na testovací proužek, kde se zobrazí, zda je test negativní nebo pozitivní. U každého testu je návod, takže s tím určením snad problém nebude. Na pervitin jsou testy pod značkou MetAmp, Metamphetamine. Pokud dotazem myslíte, jak dlouho vydrží testy už použité, tak myslím, že se z nich výsledek ani po delším čase neztratí, můžete je samozřejmě přivézt ukázat. Ale to může vyvolat pochyby, zda je test provedený z vašeho vzoru moči, takže bych spíš dělala test přímo na místě. Nevím, z jakého důvodu má váš přítel podezření, že berete pervitin. A jestli je tohle testování skutečně jediná varianta, jak mu dokázat, že to tak není. A jestli je nutné mu to dokazovat. Zkuste to ještě zvážit. A kdyžtak znovu napište.