Otazka
když já sem nemohl usnout, vzlas plato lexaurinů na spaní, dnešní een je stejný jako ten předešlý? co děla, vykašlat se na to, ale pak následujoudalší zkoušky,nemůžu si dovolit to propásnout...

Odpověděl: Bára Orlíková
Nevím, jestli váš následující dotaz souvisí s předešlým (učení, přezdívka jan), mám pocit, že spíš ano (v případě, že souvisí, je lepší uvést přinejmenším stejnou přezdívku jako minule). Pokud se na zkoušku nestihnete připravit, buď tam půjdete a risknete, že vás od ní vyhodí, nebo to přeložíte na jiný termín. A pochybuju, že při vašem životním stylu se na ní připravit stihnete, takže vám asi víc možností, než dvě výše uvedené nezbývají. Víte, asi si budete muset rozmyslet, jestli chcete dál tímhle stylem pařit nebo studovat, podle toho, co píšete, se vám to obojí asi nepodaří skloubit. Nevím, co jste dělal noc předtím, že jste si vzal na spaní plato Lexaurinu, ale každopádně předpokládám, že Lexaurin v této dávce nemáte předepsaný od lékaře. Vzhledem k tomu, že léky na předpis jsou na předpis z jistých důvodů, tak brát je bez doporučení lékaře je dost ošemetné. V kombinaci s jinými látkami s tlumivým efektem včetně alkoholu dokonce velmi nebezpečné... Zkuste trochu přibrzdit. Možná pak zvládnete i tu školu.