detekce
David
Dá se kouření marihuany 1x týdne po dobu 1 roku považovat za pravidelné a nebo spíše jednorázové?
Detekční doba marihuany bude u nižší hranice a nebo spíše u té vyšší? Děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Davide.
Zajímavá otázka. Pravděpodobně je to něco mezi. Konzumace 1x týdně úplně nejde moc brát jako jednorázové užití, zároveň to není každodenní užívání.
Stejně tak něco ,,mezi" bych pro jistotu počítala s orientačními údaji detekcí. Uváděné údaje jsou velmi orientační. Krom intenzity konzumace také záleží na individualitě organismu a kvalitě drogy.
detekce moč: 1 až 30 dní (lze i déle u každodenních konzumentů, při užití občas do 14 dní)
detekce krev: do 14 dní (u občasných uživatelů cca týden)
detekce sliny: jako u krve
Netuším, koho by se případná detekce týkala. Jestli se jedná o Vás a potřebujete mít jistotu, jak na tom jste, doporučuji si koupit test a zkusit se otestovat.
Zatím se mějte hezky.
S pozdravem MK