Marihuana v krvi
baruu
Dobry den, dnes jsem mela asi 7 potahu travy. Ctela jsem se zeptat zda by to nasli, kdyz jdu za 3 tydny na odbery krve. Pravidelny kurak nejsem.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Nepíšete, na jaké testy jdete. Zda jsou směrované na zjištění drog v organismu nebo zda jde o nějaké běžné lékařské vyšetření.
Mohu Vás, ale v obou případech uklidnit, při běžných lékařských kontrolách se přítomnost drog nezjišťuje. S největší pravděpodobností byste testy po 3 týdnech měla v pořádku, i pokud by se jednalo o zjišťování THC.
Orientační údaje uvádí, že při občasné konzumaci marihuany je THC detekovatelné z krve cca týden. Podotýkám, že jde o údaje orientační, každý organismus je jiný a jinak je schopen se s tímto procesem vypořádat. Také záleží na kvalitě konkrétní drogy a na intenzitě předešlých konzumací.
Pokud by Vás ještě něco zajímalo, klidně pište. Nezapomínejte také na skutečnost, že konzumace marihuany sebou nenese jen riziko pozitivního testu, ale i jiné potíže.
Mějte se hezky a buďte opatrná.
S pozdravem MK