Mdloby po trávě
Honza
Dobrý den, jsem kuřák marihuany.. nekouřím zas tak často (1-2g týdně)
Trpím vadou krve--) leidenska mutace
-zasel jsem si s kámošem na brko.. klasika,byla sranda... ale po asi 2 hodinách jsem omdlel, bylo v ten den pomerne teplo (začátek jara) měl jsem peřovou bundu a stal jsem 30 minut na slunci a pak jsem sebou seknul na zem... dal jsem si týden detox.. pak jsem zašel znovu a zase jsem málem omdlel, ale tentokrát jsem s tim i trochu počítal, takže jsem si stačil včas sednout. .. tak bych se chtěl zeptat jestli v tom hrála roli ta vada krve nebo se to občas po trávě stane...
Díky

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Honzo.
Bohužel, co bylo příčinou Vaší náhlé  mdloby, takto nepoznáme. Zdravotní potíže ve většině případů přesahují možnosti internetového poradenství. Pokud máte ve svém okolí lékaře, kterému důvěřujete, bylo by rozumné toto konzultovat s ním.
S ohledem na Vaši diagnózu bych doporučila se konzumaci marihuany (i případně dalších drog vzdát). Leidenská porucha se sice nemusí nijak prakticky projevovat, ale to může být velice zrádné. Tato dg sebou nese plno vážných rizik sama o sobě, i bez toho kdybyste žádné drogy neužíval. Od zvýšených rizik cévních mozkových příhod, trombóz, obtížnosti dýchání, plicní embolie, až po infarkt myokardu...
Rozhodně je důležitá prevence a zdravý životní styl.
Doporučuji konzultaci s lékařem a zbytečně neriskovat ničím, co by Vám mohlo ublížit. Buďte opatrný.
S pozdravem MK