učení
jan
co mam delat, kdyz sem po pařbě a v pondělí mám zkoušku? ještě sem se nezačal učit. jak se zregenerovat? perník brát nechci..., poraďte co nejdřív, má efekt učit se i mechanicky s prázdnou hlavou? díky

Odpověděl: Bára Orlíková
Perník neberte, to vám nepomůže, výsledek toho je obykle dost nejistý. Předpokládám-li správně, že máte kocovinu a že pařba, o které mluvíte, byla alkoholová, uděláte nejlíp, když si nakoupíte minerálky, vitamíny a případně nějaké čajíky na pročištění, uděláte si konvici zeleného čaje, nebudete nikam chodit a zkusíte civět do učebnic, i mechanické učení s prázdnou hlavou má efekt, rozhodně větší, než když se na vykašlete úplně :-) A půjdete pokud možno brzo spát, abyste se zítra mohl učit od rána. Naplánujete si celý zítřek hodinu po hodině, kdy a co se budete učit a zkusíte to dodržet. Udělejte si nejdřív hrubý přehled toho, co se máte učit a pak procházejte podrobně jednotlivé kapitoly. Když je nestihnete probrat, tak aspoň budete mít základní přehled, o čem to je a u zkoušky vám to s pomocí boží projde. Nepijte alkohol a neberte ani nic dalšího, s čajem, kafem a minerálkou vystačíte. Nevím, co děláte za zkoušku, ale pokud to není poslední termín zkoušky, která rozhoduje o tom, zda vás ze školy vyhodí nebo ne, tak se zas nestane žádná šílená tragédie, když by vám to teď nevyšlo a musel byste to dělat napodruhé. No, a příště si to líp naplánujte pařby a zkoušky, protože žádné zázračné rady vám v případě průšvihu jako je tenhle bohužel nikdo neposkytne :-) Víc vám nepomůžu. Držím palce.