můžou mě vyghodit ze školy?
blockhead
mám dotaz: můžou mě vyhodit ze školy jenom kvůli tomu že kouřim trávu??? I když je to úplně mimo vyučování a nepropadám, nedealuju ve škole apod.

Odpověděl: Bára Orlíková
Řekla bych, že nemůžou. Pokud s tím není spojeno ještě něco dalšího, čím byste závažně porušoval školní řád a další podmínky vaší školy. Ale vzhledem k tomu, že neposkytujete zrovna moc informací a já samozřejmě nemůžu posoudit, jestli za tím není ještě něco, co nezmiňujete, tak si netroufám to potvrdit stoprocentně. Pokud chcete zcela konkrétní a ověřené informace, můžete se taky obrátit na Právní poradnu A.N.O., která specializuje na právní záležitosti týkající se drogové problematiky, odkaz na jejich stránky a on-line poradnu najdete v pravém sloupci na této stránce. Nevím, nakolik je vaše otázka naléhavá a co se vám přesně děje. Hrozí vám velký průšvih?