otázka3
mnm
Asi to byl blbej nápad s těma pojiš´tovnama, co kterej doktor může zjistit nebo ne. Po 4 letech jsem teď přestala s perníkem. Nárazově, 14 dní neberu a nechybí mi to. Je to normální? Bylo mi už z toho hnusně. Ale ta paranoia přetrvává. Změníse to? Ale ta paranoia se týká jenom doktorů, učitelů ,úřadů a tak. Proč?Na ty testy nepudu , stejně mi nic určite? nebude. Další potíž je, že mi nejde nic zařizovat, nemam na to žádnou energii, jako i maličkosti, něco si dojít koupit a tak. A ještě jeden paranoidní dotaz: když pacient chodí k psychiatrovi, tak ani psychiatr si o něm nic nezjistuje? protoze co kdyby lhal bud norrmálně nebo v rámci nějaké poruchy?děkuji. A ještě jestli se psychiatr automaticky kontaktuje s praktickym lékařem. jako obecně.

Odpověděl: Jakub Minařík
Myslím, že se ta paranoidita vylepší. S tou energií to taky asi bude časem lepší. Bude to ale chvilinku trvat.
S tím určitě mi nic neni bych byl opatrnej. Spíš bych si pracovně myslel že je, dokud se neprokáže opak.
Psychiatr automaticky nic nikam neposílá a zjišťovat si samozřejmě může, ale myslím, že se to děje spíše zřídka. Někdy se informace tzv. objektivizují, ale musí být od koho. Tj., když vás někdo přivede, nebo tak.
Ať je to jak chce, kdybyste někdy měla chuť na zcela nezávaznou, anonimní schůzku, stačí se ozvat. Buď po netu, nebo telefonem - 220803130.