dlouhodobé problémy
nevimcomamdelat
Zdravím, chtěl bych se zeptat už asi rok a půl po přestání užívání drog, mě stále občas nebo-li např 1 za den polije studený nebo horký pot a mám pocit že omdlím, musím to rozchodit nebo něco udělat, mívám také bolesti hlavy a už mě to opravdu ničí, bojím se někoho navštívit skrz rodinu protože to nikdo neví ale rád bych se už z toho dostal.. díky pokud odpovíte, nashlednaou

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás,
a děkuju, že jste napsal. Bohužel vám takhle rychle na základě pár ředků nedokážu říct, o co se ve vašem případě jedná. Nejspíš to nějak spojujete s předchozím užíváním drog. A navíc byste asi nechtěl přidělávat rodině starosti.
Nicméně je dost dobře možné, že jde o počátky rozvoje úzkostí, které by se daly velmi snadno vyřešit nasazením léků (na nějakou dobu, po odeznění problémů by bylo možné zkusit léky vysadit). Tím, že nebudete problém řešit, se nejspíš budete ještě více stresovat. Což by mohlo celou věc jenom zbytečně eskalovat.
Takže bych zkusila nedělat z toho velkou vědu a zajít si s tím k doktorovi. Buď k praktikovi a nebo rovnou na psychiatrii, případně neurologii. Aspoň zjistíte, na čem jste.
Odvahu!
Držím palce, ať se to pokud možno dá brzo do pořádku a budu ráda, když mi napíšete, jak jste pochodil.
Hezký den přeje,
Gabriela M.