blbej dotaz
filtros
....taxem chtela letos prestat..ne ze bych to s necim prehanela(obcas hulim,ecko nebo trip)ale uz mi to chybi nak nemuzu najit duwod proc zrowna nezacit...wim zdrawi,ale na neco se chcipnout musi...co takhle naka motiwace?cekaaam :))

Odpověděl: Martin Hulík
To byste čekala na zázrak. Motivaci hledejte v sobě a my vám pak eventuelně pomůžeme s tím, jak to zařídit, abyste byla úspěšná.
Jinak existují programy, kde vám pomohou ujasnit si, jak na tom vlastně jste - abyste měla pro vaše rozhodování o nebraní ty podstatné informace. Takový kontakt nabízí např. Denní stacionář SANANIM v Praze. Tel. 220 803 130. Zkuste si tam zavolat a domluvit si schůzku. Kdybyste chtěla mimopražské kontakty anebo prostě znovu napsat, jsme k dispozici :-)