? :o///
lara
jak dlouho po tom co si wemu extazi se to da pri specialnich testech zjistit z krwe a moci? a jak je tu u jinych latek¨?(piko,trip a trawa)predem diiik

Odpověděl: Bára Orlíková
Testy se provádí standardně z moči. MDMA se dá detekovat cca do týdně po posledním užití, výjimečně déle. Pervitin asi tři dny až čtrnáct dní, výjimečně déle. THC se dá zjistit od jednoho do třiceti dnů po posledním užití marihuany. U všech výše uvedených drog závisí tato doba na tom, jak často a v jakém množství jsou užívané. To znamená, že když třeba kouříte trávu několik měsíců téměř každý den, tak doba, po kterou se dá THC zjistit, bude u té horní hranice. Když by se jednalo o jednorázový experiment s trávou, bude tato doba mnohem kratší. LSD se normálně při testech nestanovuje (protože množství drogy užité při intoxikaci je velmi malé a dá se detekovat velmi krátkou dobu). Proč se na to vlastně ptáte?