změny po užívání drog
hrozinka
7.1,03 jste odpovídali na dotaz DROGY A ČAS ohledně změn vyvolaných drogami/potažmo léky/ , nejsem autorem tohoto dotazu, ale zajímaly by mě konktétní změny na buněčné a subbuněčné úrovni, které zmiňujete. Děkuji a hezký den.

Odpověděl: Jakub Minařík
Obávám se, že vám asi nevyhovím. Ne proto, že bych nechtěl, ale proto že:
1. Je to i na mě moc teoretické - a i když o tom něco vím, tak si netroufnu to vysvětlovat dalším. A dát příklady - nedává to úplně smysl, když je to vytržené z kontextu.
2. Na to abyste z toho vysvětlení něco měl, tak byste musel toho vědět poměrně hodně o nervové soustavě, resp. Anatomii, fyziologii, patofyziologii, ... - alespoň v rozsahu studia na Lékařské fakultě.
Sumasumárum - pokud si sestudujete základy - můžeme se o tom bavit a nebo vás mohu seznámit s lidmi, kteří toho o tom vědí opravdu hodně. Na druhé straně - pokud dosáhnete výše popsané úrovně vědomostí - tak už si to zvládnete najít sám. Vím že jsem vás teď asi moc neuspokojil, kdybyste přec jen měl zájem, pokusím se vám vyhledat nějaké txt na netu. Ale pokud se nezabýváte neurofyziologií - tak z nich asi nebudete moc moudrý