perv.+ marihuana II.díl
máčo
Jestli se někdo stará celý rok o feťáka,a nechá se vysávat,a pak by ještě neměl vybuchnout,doktore Minaříku,vy ste nejake moc klidnej...investovat do zříceniny,to chce odvahu,ale také k tomu, když se projekt nepovede, přiznat si to a včas a hrdě odejít, i kdyby to mělo být s křikem...máčos

Odpověděl: Jakub Minařík
Mezi neměl a nemusel je jistý rozdíl. Zvláště tehdy, když výbuch vyhodí rok práce do kanálu a jde to bez něj, ... . Já jsem odpovídal na dotaz: Jakou strategií mám pokračovat? A vzhledem k tomu, že jsem měl dojem, že to není bez perspektivy - tak jsem tak radil. Kdybych měl dojem, že to je v ..., tak bych taky podle toho radil.
P.s. Mám pocit, že odpověď úplně klidná není. :-) Ale v každém pádě - dík za zpětnou vazbu. Myslím to vážně. A taky přeju do nového roku samý prima věci. :-)