ucinky metamfetaminu
mari
zajimalo by me,jestli ucinky jsou ruzne,podle druhu vyroby,uzivam i.v. a ikdyz mam krystaly-ciste bez primesi,je ucinek jiny,kratsi-je obsah Metam.jiny i kdyz je v kryst.podobe,obsahuje i jine latky

Odpověděl: Miroslav Giljan
Dobrý den,
obsah pervitinu může být jiný u každé dávky. Každý vařič má trochu jiný postup výroby. Kromě toho, než se dávka dostane k Vám, tak může projít ještě přes spoustu lidí, kteří můžou do dávky něco přidat například za účelem zvýšení objemu a tím i svého zisku. Krystalická forma se sice ředí víc obtížně, nedává Vám to ale záruku že dávka, kterou si koupíte v této formě bude kvalitní a bez jiných účinných látek než metamfetaminu. Riziko toho, že si do těla dáte nekvalitní pervitin, případně i další látky, které jste původně užít nechtěl podstupujete při každém užití. Užívání pervitinu nebo i jiných drog není bezpečné a toto představuje jedno z rizik. Injekční aplikace je nejvíce riziková i vzhledem k možnosti předávkování. Proto pokud už jste se rozhodl pervitin užívat, tak buďte na sebe opatrný a užívejte radši menší dávku.
Zatím se mějte dobře.
Miroslav Giljan