Stopex
YYY420
Dobrý den, chtěl bych se zeptat jak je to s užíváním přípravku Stopex, který obsahuje DXM (zejména jeho vyšších dávek - 5 a více tablet) a následné pití alkoholu, nebo injekční aplikování THC (:D)... Vím, že stav bude určitě skvělý, jen by mě zajímalo jestli umřu nebo jak... :DDDDDD

Odpověděl: Zbyněk Oktábec
Dobrý den,
děkujeme za dotaz.
Standardní léčebné dávkování tablet Stopexu je u dospělých a dětí nad 12 let 1 tableta přípravku Stopex 30 mg každých 6-8 hodin. Maximální denní dávka, která nesmí být překročena, jsou 4 tablety přípravku Stopex 30 mg za den. Je také nutné dávku rozdělit do několika denních dávek. Dextromethorfan, resp. přípravky ho obsahující, navíc není vhodné kombinovat s užíváním alkoholu.
Informormace o zneužívání dextromethorfanu jsou např. zde: http://www.dextromethorphan.ws/ nebo na http://www.erowid.org/chemicals/dxm/dxm.shtml, popř. v přechozích zodpovězených dotazech na Drogové poradně.
Další věcí je injekční užití THC. Abych pravdu řekl, nevím jak to myslíte. Zkuste to, prosím, poněkud více rozvést.
S pozdravem
Zbyněk Oktábec