dĺžka v moči
danco01
Dobrý deň, chcel by som sa spýtať,že ako dlho vydrží THC v krvi, keď som za 2 mesiace mal asi 10 ťahov z jointa. Naposledy som mal pred týždňom.

Odpověděl: Miroslav Giljan
Dobrý deň,
doba možnej detekcie THC v moči záleží na viacerých faktoroch. Mimo iné na hlavne na množstve skonzumovanej marihuany, obsahu THC v droge, intenzite a častosti konzumácie, použitom teste a pod. Úplne presnú dobu Vám nikto nepovie. Ak to chápem správne tak vo Vašom prípade sa jedná skôr o nárazové, než pravidelné užívanie marihuany. U jednorazového/nárazového užitia je možné detegovať stopy po užití marihuany testami z moče približne do 14tich dní. Pozitívne testy na marihuanu nie sú jediným negatívnym faktorom jej užívania. Ak budete mať chuť skúste si ešte niečo o tejto droge načítať. Napríklad aj na stránkach našej poradne.
Zatiaľ sa majte pekne.
Miroslav Giljan