test na drogy
mira fisa
dobry den chtel bych se zeptat kdyz nekourim travu ale Sem v mistnosti kde se kouri muzu neco taky chitit.jestly sedim 3-4 hodiny tam.diky moc za odpoved

Odpověděl: Jakub Chudomel
Dobrý den,
domnívám se, že asi myslíte tím: "něco chytit", zda při pobytu v zakouřené místnosti mezi kuřáky marihuany můžete mít v těle (sliny, krev, moč,...) stopy po kouření marihuany?
Inu, není to moc pravděpodobné, ale vyloučené také ne. Jste li v takovém prostředí často, je tam opravdu  hodně nakouřeno a přítomní kuřáci užívají marihuanu s vysokým obsahem účinných látek, vyloučit to nelze. Pro kontrolu si můžete koupit v lékárně test na přítomnost metabolitů v moči ve slinách a ověřte si to. Cena je kolem 100,-Kč. Docela by mě ten výsledek i zajímal.
Je mi líto, ale přesněji asi odpovědět nelze.
Jakub Chudomel