neodpovídáte
rozlobaný tazatel
Dobrý den, stala se někde chyba, nebo si jen Vy vybíráte na které dotazy zodpovíte a na které ne ? byly zaslány 2 dotazy včera a zodpovězen byl jen jeden , ptám se jestli mám očekávat odpověď, nebo můj dotaz prostě nebyl vybrán za vhodný k zodpovězení.
Děkuji za ujasnění
Z mají strany chyba není, napsalo to dotaz odeslán.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás.
Odpovídáme všechny dotazy, nemusíte mít obavy, na Váš předchozí dotaz odpověď dostanete. Odpovídá je ovšem tým lidí z různých typů služeb pro drogově závislé, nad rámec své práce s klienty, takže někdy se doba, než někdo z kolegů dotaz odpoví, může trochu protáhnout. Závisí to i na tom, na jaké téma se dotaz zaměřuje, zda je potřeba konzultovat odpověď i s dalšími odborníky (lékaři, právník), dohledat informace, kontakty apod. Dotazy se snažíme odpovědět do dvou pracovních dnů, ale u některých složitějších může být doba i delší.
Tak prosím vydržte. Není bohužel v našich silách odpovídat okamžitě.
B. O.