Čti
qwer
Hulím už 3 roky ..... prakticky kazdej den .o prazdninach vlastne neustale .atd. -je mi 18 -v posledni dobe strasne zapominam .. nektery veci sou mi uplne ukradeny a pritom sou dulezity -Dotaz:je mozny aby po takovz dobe u me propukla nejaka psachicka choroba ? .nebo abych mel nejak zmenenou psychiku ?....jak ? ....na jak dlouho? .dik

Odpověděl: Bára Orlíková
No, jistá pravděpodobnost, že se po užití (nebo užívání) marihuany může projevit psychické potíže, tu je. A zrovna problémy s pamětí, soustředěním a pozorností mezi ně patří. Ztráta zájmů a motivace taky může s užíváním konopných drog souviset. Hrozí riziko provokace duševních onemocnění jako je deprese nebo psychóza, u disponovaných osob. Těžko ale dokážu posoudit, nakolik je vaše situace způsobená užíváním marihuany, nakolik jinými faktory, jak dlouho bude trvat to, co prožíváte... To bych o vás musela mít víc informací. Nejlepší bude, když si dáte na nějakou dobu od hulení pauzu a uvidíte, mělo by se to upravit (tím ale nemyslím pár dní, ale spíš pár týdnů a úplně nejlépe nehulit vůbec, pokud se chcete stavům, které popisujete, vyhnout úplně) Pokud máte zájem o další informace o působení marihuany na organismus, podívejte se na tenhle odkaz a taky do červeného sloupce vlevo do kolonky Cannabinoidy. Kdyžtak znovu napište, jak to s vámi vypadá :-)