otázka
mnm
ještě k tý hepatitidě, já bych ty testy fakt potřebovala. kde se daj dělat ty přes pojištovnu?. a do zví se to praktickej lékař? a zcela hypoteticky, ikdyby mu žádná zpráva nepřišla a on jestli má možnost si tohle nebo různý vyšetření ověřovat na pojištovne. a testy na hiv se daj dělat kde,... začínam bejt trochu paranoidní....4 roky pervitinu...

Odpověděl: Jakub Minařík
Takhle. Paranoia po 4 letech usu pervitinu je docela v normě. Tak buďte v pohodě. :-) Jestli chcete mít ouplnou jistotu - resp. být si jistá svou anonymitou tak vám fakt nezbyde než si to zaplatit ouplně celý s tím, že to bude anonymní. Nebudete to ale levná sranda.
Existuje také varianta, že vás k někomu, kdo je diskrétní doporučím a vyšetření půjde na pojišťovnu. Praktický lékař se to (téměř na jisto) nedozví. To ale znamená, že dorazíte za mnou, já vám napíšu doporučení, někdo další vás vyšetří a v případě pozitivního nálezu vám nabídne nějakou variantu léčby. Zkuste cinknout 220 80 31 30, moje jméno znáte - s tím souvisí i podmínka tohohle řešení - musí být pro vás dostupná Praha.