Legální náhrada za mefedron
hurikán
Po té, co mi zakázaly mefedron marně hledám něco s podobnym účinkem, co by bylo legální. Nevíte o něčem takovim? Nejlepší byla samozdřejmě extáze. Alkohol, ani tráva mi nic neřiká. A nic jinýho sem nezkusil a ani zkoušet nehodlám. Chci nabudit a né tlumit. Ale bez vedlejších účinků psichóz, a nepříjemných dojezdů, jak to vidim u známích na piku. Věřte mi nebo né na emku a šílený kočce jsem nic takovího nepozoroval. To že ste po 48 hodinách unavenej, to i bez oných látek.

Odpověděl: Miroslav Giljan
Dobrý den,
jak jistě víte, tak svůj dotaz jste zaslal na stránky drogové poradny, která má za účel pomáhat lidem při problémech, které jsou spojené s užíváním drog. Nečekejte od nás radu, jakou drogu byste měl zkusit. Žádné doporučení ke konzumaci jakékoliv drogy, ať už legální nebo nelegální, od nás nedostanete. Mimo to, i tablety extáze, případně mefedron mají spoustu rizik a negativních dopadů na jejich uživatele. To, že jste je zatím nepocítil, neznamená, že se nemusí projevit v budoucnu. Samozřejmě rozhodnutí zda v budoucnu užít, či neužít nějakou látku je na Vás. Zkuste si prostudovat například stránky www.extc.cz. Naleznete zde informace i o některých nových psychoaktivních substancích, které se v současnosti stále více objevují.
Případně na webu Národního monitorovacího střediska pro drogy a drogové závislosti najdete ke stažení bulletin Zaostřeno na drogy, jehož jedno číslo je zaměřené právě na nové syntetické drogy, níže posílám odkaz:
http://www.drogy-info.cz/index.php/publikace/zaostreno_na_drogy/2010_zaostreno_na_drogy/zaostreno_na_drogy_2010_04
Zatím se mějte dobře.
Miroslav Giljan