prohlídka
tomas
Dobrý den....bylo mi včera 15 a mám jít na 15ti lettou prohlídku... Ale přesně před týdnem jsem si dal asi 3 sluky marihuany ze skla... Na té prohlidce to bude týden a 1 den co jsem jí skusil... Prej tam mám přinést Moč aby mi udělali testy... Budou mi zřejmě brát i krev? No a zajímá mě jestli to poznají?? Můžu se z toho kdyžtak nějak vykroutit?? Prosím pište mi úplně všechno co si o tom myslíte... Děkuju moc

Odpověděl: Tereza Mazáková
Dobrý den,
děkujeme za dotaz. Chápu, že máte v tomto směru obavy, protože užití marihuany lze opravdu z moči a krve poznat.
Běžná preventivní prohlídka však test na přítomnost návykových látek v těle nezahrnuje. Testován byste být tedy neměl, a to, že jste marihuanu vyzkoušel tedy velmi pravděpodobně lékařka neodhalí.
Píšete, že chcete vědět vše, co si o tom myslíme. Já si tedy myslím, že se prohlídky u doktora bát nemusíte. Chápu, že nejste pravidelný uživatel, ale i tak bych doporučila užívání marihuany o pár let poodložit (pokud už to být musí).  Byť marihuana patří mezi drogy, u nichž jsou rizika často podceňována, může způsobit řadu potíží. Zejména užívání konopných drog v dospívání může mít negativní vliv na vývoj mozku a psychické funkce, dospívající jsou v tomto ohledu mnohem zranitelnější. Proto bych byla s dalším kouřením marihuany opatrná.
Více se dočtete na tomto odkaze: http://www.drogovaporadna.cz/konopne-drogy-uvod/konopne-drogy.html
a na http://www.drogy-info.cz/index.php/info_drogova_situace/ilegalni_drogy/konopne_drogy.
Doufám tedy, že prohlídka dobře dopadne. Každopádně ať už se pro kouření marihuany v budoucnu rozhodnete nebo ne, doufám, že se Vám budou problémy vyhýbat.
Pokud budete chtít, můžete se na nás kdykoliv znovu obrátit. Ráda o Vás zase uslyším.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Tereza Mazáková