nevim co dal
katka
Dobry vecer chci se zeptat muj manzel bral skoro 10 let pervitin no a jednoho dne se proste zblaznil.Zacal mit halucinace atd. Vim ze se jedna o toxickou psychozu ale uz pul roku nic nebere ,doktor mu predepsal antidepresiva ale on ma stale sluchove halucinace taky si mysli ze je andel a veri tomu ,nezvlada normalni situace a hned se ze vseho zhrouti .....prosim bude z neho nekdy normalni clovek?nebo mu to uz zustane? dekuji za odpoved.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
pokud anžel už půl roku neužívá opravdu žádné drogy, pak se už o toxickou psychózu nejedná. Ta odeznívá do měsíce po posledním užití a zcela by měla vymizet do půl roku. A jak Vy píšete, jeho stav se spíš horší, nebo rozhodně nelepší. Antidepresiva mu v tomto případě nepomohou. Je potřeba, aby zašel k psychiatrovi, který se zabývá také závislostmi a řekl mu po pravdě, jak potíže vznikly. Bude muset užívat jiné léky a být nějakou dobu pod častějším dohledem. Jinak se z toho nedostane.