Přítel a drogy
Janey
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat.Chodím s přítelem už 2 roky , první půlrok jsem vůbec netušila ,že bere nějaké drogy,pak jsem na to náhodou přišla.Vše bylo celkem v pořádku ,až cca před rokem se vše zhoršilo ,přítel začal brát mnohem větší dávky a začal si myslet,že ho pronásleduji ,že po něm jde kriminálka atd. V únoru jsem zjistila,že jsem těhotná ,přítel se šel kvůli tomu léčit do léčebny,vydržel tam měsíc a půl ,poté jsme odjeli do jiného města od drog,s tím,že 4 měsíce abstinoval ,teď se ale opět k drogám vrátil,co mám dělat?..chtěla bych mu nejak pomoci ale nevim uz jak

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
vzhledem k tomu, že čekáte nebo čerstvě máte miminko, měla byste teď myslet hlavně na něj a na sebe. Přítel si musí především pomoct sám, nebo chtít si nechat pomoct od nějakého odborníka. Vy sama ho těžko zachráníte, akorát Vám to bude ubírat energii potřebnou pro dítě.
Podpořte tedy přítele v tom, aby vyhledal odbornou pomoc, aby se šel znovu léčit a tentokrát tam vydržel. Nemusí jít do léčebny, pokud mu to nevyhovovalo, může i do komunity. Měsíc a půl je ale s takovou historií braní příliš krátá doba. Pokud neví, co by mu vyhovovalo, ať zajde do nejbližší Káčka a tam se poradí, jak dál. Vy se teď hlavně soustřeďte na sebe a na dítě.