THC v moči
akvik
Dobrý den,
už to tu bylo několikrát řečeno, ale snad naposled :-) Je mi 25 let, vážím 110Kg. Během měsíce jsem 3x požil dávku marihuany, před tím půl roku vůbec nic. Uživatel jsem tedy velmi sporadický. V současnosti 34 dní abstinence a za 5 dní bych měl jít na vstupní prohlídku do zaměstnání. Kdyby došlo na zkoumání drog v moči, lze očekávat pozitivní nález? Dělají se obvykle takové testy? Děkuji.

Odpověděl: Miroslav Giljan
Dobrý den,
ano, dotazy tohohle typu máme celkem často. Běžně se u vstupné prohlídky do zaměstnaní testy na drogy nedělají. Výjimku můžou tvořit některé specifické druhy zaměstnání (napadá mě třeba policie, nebo Armáda ČR). Pokud byste přeci jen byl otestován běžně dostupnými testy, tak s největší pravděpodobností budete mít testy negativní. Jestli byste se rád více ujistil, tak orientační testy na přítomnost THC v moči si můžete zakoupit v lékárně (případně v internetových lékárnách) a otestovat se doma.
Přeji, ať se Vám v novém zaměstnání líbí.
Miroslav Giljan