Piko-krystal
FFYK
Dobrý den, pervitin, který moji kamarádi užívají má poměrně veliké krystalky, vy píšete o mikrokrystalickém vzhledu. Je to nějaká vada? Nebo mluvíme oba o stejných krystalkách? ;)

Odpověděl: Bára Orlíková
No, těžko říct. Obvykle se droga s většími krystalky považuje za kvalitnější, asi proto, že uživatelé mají pocit, že droga není ničím řezaná (nebo se to přinejmenším lépe pozná, pokud je). Jenže stejně tak můžou užívat meziprodukt "výroby" a nikoli pervitin, a nemusí o tom vědět. Velikost krystalků pervitinu se může lišit, záleží na "výrobci", ale opravdu velké krystalky nejsou typické. Asi vám neporadím. Musel byste drogu donést do toxikologické laboratoře, aby zjistili, zda se jedná o čistý pervitin nebo něco jiného. Ale to není asi moc reálné :-)