Marihuana
evik
Dobrý den, chci pěstovat marihuanu a tak bych se chtěla zeptat jestli mařeně prospívá hlínapro kaktusy a sukulenty,je pro suchomilné kytky.Myslíte že ji bude tato hlína vyhovovat?Dále bych se chtěla zeptat jaké máme druhy trávy(ne indická apod.)já znám od slyšení jen skunka,jaké jsou další?Děkuji a nashledanou

Odpověděl: Bára Orlíková
Víte, obávám se, že vám asi neporadím ohledně toho pěstování. Nemůžeme poskytovat návodné informace. Pokud o ně stojíte, budete si je muset zjistit jinde. A taky si neodpustím vás před pěstování konopí varovat, protože se můžete snadno dostat do průšvihu :-( Nevím úplně, co máte na mysli druhy trávy... Skunk je název pro speciálně "vyšlechtěnou" marihuanu s vyšším obsahem účinných látek, obvykle pěstovanou v umělých podmínkách. Pak samozřejmě existuje "běžná" marihuana, hašiš a další konopné produkty... Zkuste se podívat do červeného sloupce vlevo do kolonky Cannabinoidy/Konopné drogy, tam nějaké informace najdete. Když vám to nebude stačit, ptejte se dál.