,MUDr.minarik
meridit
č.105974,105958 omlouvam se ze jsem se neozvala driv ale dozvedela jsem se mimo jine ze me postihlo astma...uz me to fakt nebavi...jsem stale nemocna a nejen dusevne..chtela bych tolik zit ale ty me zdrav.stavy mi zabranuji,nekdy bych to chtela vzdat...jinak,zastavit se nemohu..nejsem z prahy a myslim,ze vy ano...navic nemam jen ten jeden problem o kterem jsem mluvila...jejich vic...co byste mi poradil kdyz jste ode mne daleko...nejdriv ten 1 problem pak bych napsala o dalsich...dekuji..

Odpověděl: Jakub Minařík
Omlouvám se, že jsem tak dlouho neodpovídal. Ale nějak jsem se necítil dobře a tak nějak jsem měl dojem že ke smysluplné odpovědi nejsem dost kompetentní. Sice se to nezlepšilo, ale taky mám dojem že to nejde dál odkládat. Souhlasím s vámi, že pokud se máme někam dopracovat, tak bychom měli začít rozmotávat klubko z nějakého konce. Mám teď jediný problém. Nějak se nemohu žádného konce šňůrky chytit. Ale nevadí. Zkuste sehnat myšlenky na jedno místo a zkuste nějaký problém uchopit, pojmenovat a co nejkonkétněji popsat. A já naoplátku zkusím vymyslet nějakou smysluplnou odpověď. Třeba se to udaří. ještě mě napadá - když nejste z Prahy - tak odkud jste. Třeba bydlíte někde, kde se taky pohybuju. Mohli bychom se potkat někde jinde. A nebo bych vám mohl někoho šikovného doporučit.
Dík za ta číslo. Pomohla. :-)