SUBUTEX
HOMBRE
CHTĚL BYCH SEPROSÍM ZEPTAT,ZA PRVÉ:ZDA MI SUBSTITUČNÍ PREPARÁT SUBUTEX (BUPRENORFIN) MŮŽE PŘEDEPSAT I MŮJ OBVODNÍ LÉKAŘ,A ZA DRUHÉ A HLAVNĚ: ZDALI BY JSTE MI ORIENTAČNĚ NEMOHLI SDĚLIT PŘIBLIŽNÉ CENY JEDNOTLIVÝCH BALENÍ SUBUTEXU MÁMNA MYSLI FORMU NAPŘÍKLAD: SUBUTEX 4MG/7 TABLET - 250,-KČ (TO JE SAMOZŘEJMĚ JENOM PŘÍKLAD,ABY JSTEVĚDĚLI O JAKOU FORMU SDĚLENÍ MÁM NA MYSLI). PŘEDEM VÁMVELMI DĚKUJI ZA ODPOVĚDĄ!S POZDRAVEM MAREK"HOMBRE"

Odpověděl:
Zatím vám může předepsat Subutex váš obvodní lékař, i když se v tomto ohledu uvažuje o změnách. Orientační doplatky na Subutex jsou asi takovéto: SUBUTEX 0.4 mg/7 tablet - 205,70 Kč, SUBUTEX 2mg/ 7 tablet - 510,50 Kč, SUBUTEX 8 mg/ 7 tablet - 1564,50 Kč. U všech typů se vyrábí i balení po 28 tabletách, orientační cenu si odvodíte z předchozích informací. Jen mám pocit, že užívat jen Subutex bez toho, abyste někam docházel a udělal si jasněji v tom, jak to s vámi bude vypadat dál, nebývá úplně efektivní. Zvažte to, můžu vám nabídnout kontakty, kam se obrátit, pokud byste měl zájem. Kdyžtak zas napište, jsme vám k dispozici.