kombinace+
Luční houba
Dobrý den. V rubrice Halucinogeny-lysohlávky.. máte napsáno, že vysloveně nevhodná kombinace je psilocybin+amfetaminy. Timothy Leary v knize Plán umírání píše, že se při pokusech s LSD někdy dávala menší dávka pervitinu pro zbavení se úzkosti. Co vy na to? ;)))) A ještě jedna věc, nedávno jsem sem psal dotaz ohledně holotropního dýchání, ještě jsem neviděl odpověď ;)) Jestli ho tam nemáte, tak se prosím ozvětě, já ho napíši znovu ;)))) Díky.

Odpověděl: Jakub Minařík
Myslím, že to je nevhodná kombinace. Ona sposta kombinací je nevhodných, nebo potenciálně nebezpečných, ale je možné je za určitých okolností použít. Jenže vždycky platí - že něco jiného tahle kombinace způsobí v rukou nezkušeného nadšence a něco jiného v rukou starého experta. Platí to i v medicíně. Jsou kombinace které si může dovolit primář s plným vědomím rizika pro pacienta, protože jiné varianty selhali a něco jiného ... Takže - já bych uvažoval i o tom, že zkušený psycholog, bývalý profesor Harvardu si laisne něco, co já si troufnu nedoporučit jako rizikové.
Ohledně toho holotropního dýchání - kolegyně požádala jednoho kolegu mimo team poradny aby dotaz zodpověděl, neb se holotropním dýcháním zabývá. Omlouváme se za zpoždění a vydržte. :-)