reakce na odpověď MuDr. Minaříkovi
Johy
Děkuji MuDr. Minaříkovíiza odpověď a ráda bych uvítala jeho nabídku. Chci vysadit všechny léky, které beru ( a to v prvé řadě na úzkostné stavy), ale nikdo mi nikdy kompetentně neporadil např. s těmí betablokátory, Vysadirt chci kvůli plánovanému těhotenství. Nehledě na to, že blokátory jsem měla už hl. jako "berličku", proti úzkosti také pomáhaly, ake vysadit je - to je problém.Ráda podstoupím vše, co mi doporučíte. Také beru denně jeden a půl korylanu - berlička - a lexaurin 8 mg. A zoufalá jsem , protože mi to nejen komplikuje život, ale pokud chci otěhotnět, co s těmi blokátory. 8 mg lexaurinu by prý v těhotenství nevadilo. (pravil gynekolog). Tak co dělat? Johy

Odpověděl: Jakub Minařík
Jediný problém je, zda jste odněkud z blízka. My sídlíme v Praze. Protože - tohle nejsou věci, které by byli na poradenství po netu. Můžeme se o tom sice takhle nadálku bavit, ale rozhodnout o změně dlouhodobé medikace kterou berete z nějakého důvodu se dá, málo platný, jedině v ordinaci. Ohledně toho jsem už mluvil s jednou kolegyní (psychiatr), zdali by se byla ochotna na péči o vás podílet - předběžně souhlasila. Takže klíčová otázka zní - odkud jste?
P.s. Pokud jste zdaleka tak nezoufejte. Pokusili bychom se něco vymyslet i tak, ale bylo by to určitě komplikovanější.