Otazka
Lucifer
Jsem rada,ze me nechcete podrazit.Vsichni me totiz odrazujou od toho,abych za vama jela.Porad me rikaj,ze si me tam nechate,ze jsem uplne blba jestli tam pojedu.Rada bych se za vami podivala osobne,jeste o tom budu premyslet.Sice mate pravdu,ze mi ty zkusenosti z drogama nikdo neveme,ale ja chci zkusit jeste neco vic.Chci dat jeste toho tripa,velky mozna kokain a heroin.A to bych musela opravdu jen zkusit,protoze kdybych byla zavisla na heraku,tak to uz mi nepomuze asi nic.Ale vim,ze jednou urcite prestanu.Papa Lucifer

Odpověděl: Bára Orlíková
Nemusíte se obávat, že bychom si vás někde nechali. Krom toho, ani nemáme kde :-) Je to jenom vaše volba, vaše rozhodnutí, tak o tom přemýšlejte a uvidíte. O tom, že chcete vyzkoušet tripa, jsme se už bavily, tak vám to nebudu tady omílat znova, jen doufám, že si pamatujete informace o tom, co by se vám mohlo přihodit. A k tomu kokainu a heroinu - pouštíte se na tenký led, nikdy nevíte, jestli ještě stojíte na místě, kdy vás led unese, nebo už jste v místech, kde se pod vámi propadne. Taky předpokládám, že jste si přečetla celý ten červený informační sloupec, jak jsem vám psala, abyste o těch věcech víc věděla, pokud už se rozhodnete do toho jít. A jen podotek k heroinu - stav po heroinu není zrovna žádný extra úlet, je to takový trochu o ničem a vypadá to nevinně. Na začátku se to snadno podcení. Člověk se sice může dostat i z heroinu, ale není to žádná legrace. Ono ovšem není ani žádná legrace dostat se z pervitinu, není v tom tak velký rozdíl, jak by se mohlo zdát. Tak si na sebe dávejte pozor. A kdyžtak zas napište :-)