drogy a zuby
Petra
Dobrý den,
jsem studentka dentální hygieny a píši diplomovou práci na téma Vliv pervitinu na dutinu ústní. Vím, že v dekontaminaci máte nějaké články o tomto problému. Chtěla jsem Vás poprosit jestli by jste mi nenapsali zdroje ze kterých čerpáte, popřípadě, jestli jste dělali sami nějakou studii na toto téma. Mockrát děkuji. Petra XXXX

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den,
omlouvám se za zpoždění, bohužel nestíháme odpovídat tak rychle, jak bychom rádi.
K Vašemu dotazu ohledně studie na téma dentrální hygineny u uživatelů drog - nikdy jsme žádný výzkum ani studii na toto téma nedělali. Pravdou je, že v časopisu pro uživatele drog (Dekontaminace) vyšel v minulosti článek věnující se tématu ústní hygieny, respektive stavu chrupu uživatelů obecně. Cílem článku bylo upozornit na toto téma, a poňouknout uživatele drog k péči o dutinu ústní.
Na internetu je však dostupná celá řada zajmavých článků. Stačí se podívat na google (pár pro zajímavost) a odkazy související s užíváním metamphetaminu. Není však v našich silách ověřovat důvěryhodnost zdrojů a pátrat po spolehlivých studiích.
Pokud jde o článek, který vyšel v Dekontaminaci, pak Vás mohu odkázat na kolegy, kteří mají distribuci na starost. Zastihnete je na Na Zderaze 11, 120 00 Praha 2, telefon: +420 224 920 577, +420 224 920 578 nebo GSM: +420 603 209 948.
Budeme velmi rádi, když nás s výsledky svojí práce v budoucnu kontaktujete.
S pozdravem,
Gabriela Minařík.