Kontakt
lulu
Dobrý den! Potřebovali by jsme kontakt na ambulatní léčbu v Praze kde je dost kvalifikovaný personál.Nebo nějakou poradnu kde nám dokážou pomoct, ale ne tady v Karlovarském kraji to je pro nás zbytečné. Jsme z Karlovarska a tady moc odborníků není jen poradci a ti nám nedokážou poradit. Předem děkuji lulu.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Uvádíte, že nechcete kontakt na zařízení v Karlovarském kraji, ale v Praze. Můžete se podívat na stránky naší organizace, ta má služby pro uživatele návykových látek zcela komplexní, od této on-line poradny, terénního programu, poradny pro rodiče, přes ambulantní program, komunity až po doléčování a plno dalších jiných preventivních a vzdělávacích programů...
Vše podrobněji o jednotlivých zařízeních naleznete zde www.sananim.cz .
Netuším, kdo má potíže a jak závažného rázu, ale pokud jste blízká osoba či rodinný příslušník dotyčné osoby, můžete se obrátit sem:
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, o.s. SANANIM
(poradna se nachází v prostorách kavárny Café Therapy)
Školská 30
Praha 1
mapa
Tel: 284 824 234
Fax: 284 824 235
GSM: 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
Kontaktní osoba: Mgr. Štěpánka Čtrnáctá
Email: ctrnacta@sananim.cz
Provozní doba: PO až PÁ 9,00-19,00 po telefonické domluvě (bezplatně)
Více informací naleznete zde:
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Ambulantní program zde:
Denní stacionář, o.s. SANANIM
Janovského 26
Praha 7
(nedaleko Veletržního paláce, mezi zastávkami tramvaje Strossmayerovo náměstí a Výstaviště - mapa Otevřít odkaz v novém okně; vchod se zvonkem přímo z ulice)
Tel: 220 803 130, 220 800 041
Fax: 266 710 489
GSM: 605 212 175
Email: stacionar@sananim.cz
Kontaktní osoba: PHDr. Preslová Ilona
Email: preslova@sananim.cz
Více zde:
http://www.sananim.cz/denni-stacionar-(dst).html
Jak jsem již uvedla, toto jsou kontakty na odborná zařízení naší organizace. Jinak je v Praze samozřejmě mnohem více možností. Můžete se podívat do databáze kontaktů a zvolit zařízení, které Vám bude vyhovovat. Na tomto odkaze:
http://www.drogy-info.cz/index.php/map/?region_id=2
Zatím se mějte hezky. Pokud by Vás ještě něco zajímalo, případně byste měli nějaké doplňující otázky po prostudování informací v přiložených odkazech, klidně pište.
S pozdravem Markéta Kordová