drogy
jardir
s rodinou mamepodezreni ze manzelka neco bere existuje tady nekdo kdo by udelal test vlasu na drogy levne nebo zdarma nesmi o tom vedet nikdy by s tim nesouhlasila

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Tak to je problém. Testy z vlasů jsou velmi nákladné a provádí se pouze ojediněle a to na vyžádání soudního rozhodnutí. Běžně se provádí testy z moči, případně z krve. Jelikož jde o tělní tekutiny, je třeba spolupráce dotyčné testované osoby, aby moč, případně krev poskytla. Uvádíte, že žena o ničem nesmí vědět, z toho tedy usuzuji, že na toto téma v tuto chvíli s ní není komunikace možná. Doporučuji, abyste navštívil nějaké zařízení, které se specializuje na práci s uživateli nelegálních drog a tam využil poradenských služeb pro rodinné příslušníky. V osobním kontaktu byste se mohl lépe poradit, jak v této situaci vhodně pokračovat dál, jak se ženou komunikovat, kdy a jak testovat, případně jak ji pomoci...
Netuším, odkud jste. Pokud je Vám dostupná Praha, můžete se obrátit přímo na naši poradnu pro blízké osoby, kontakt uvedu níže.
Zdali by žena s testováním souhlasila (doporučuji, toto navrhnout až posléze co navštívíte poradnu), lze v lékárně zakoupit volně prodejný orientační test na detekci z moči /stojí cca 100,-Kč/. Nebo se přímo obrátit na toxikologickou laboratoř /kontakt níže/.
Pokud žijete někde jinde, napište, jaká máte města v dobré dostupnosti, rádi Vám doporučíme jiné zařízení, kde byste se mohl konkrétně poradit, jak v dané chvíli vhodně pokračovat dál...
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, o.s. SANANIM
/poradna se nachází v prostorách kavárny Café Therapy/
Školská 30
Praha 1
mapa
Tel: 284 824 234
Fax: 284 824 235
GSM: 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
Kontaktní osoba: Mgr. Štěpánka Čtrnáctá
Email: ctrnacta@sananim.cz
S poradnou je třeba se nejdříve během provozní doby spojit (PO až PÁ 9,00 - 19,00) a na první konzultaci se objednat. Veškeré služby jsou bezplatné. Více podrobněji zde: http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Ústřední toxikologická laboratoř
Areál Dětské kliniky, 1.patro, budova A2,
Ke Karlovu 2
Praha 2
Telefon: 224 967 188
Pokud budete potřebovat, klidně zase napište. Můžete využít i tvz. ,,skryté poznámky", která není součástí veřejného webu, nikdo ji tedy neuvidí...
Zatím se mějte hezky.
S pozdravem Markéta K.