Psychoza
Karolína
Když jsem měla naposled asi před měsícem a půl toxickou psychózu, ale teď už ty stavy vůbec nemám, musim brát pořád antipsychotika? Mám doktorku, která neni zaměřená na drogy a nezdá se mi, že bych je musela ještě brát, když jsem teď v pořádku...

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Karolíno.
Tak toto - bohužel, může objektivně posoudit pouze lékař a to vyšetřením při osobním kontaktu. Uvádíte, že Vaše ošetřující lékařka není specializována na oblast závislostí...
Pokud jste z Prahy nebo je Vám dostupná, doporučuji se obrátit na kolegu, viz kontakt níže.
Specializované ambulantní služby CADAS, o.s. SANANIM
Spálená 12
Praha 1
(nedaleko stanice metra B Národní třída; 1. patro budovy Studentského zdravotního ústavu - mapa)
Tel: 222 924 245, 603 831 815
Fax: 266 315 306
Email: cadas@sananim.cz
Kontaktní osoba: MUDr. Jakub Minařík
Více podrobněji zde: http://www.sananim.cz/specializovane-ambulantni-sluzby-cadas.html
Zdali žijete někde jinde, můžete se podívat do databáze kontaktů na www.drogy-info.cz = v rubrice Mapa pomoci, zadat kraj, město a AT ambulance. Nebo můžete napsat znova a uvést dostupná města, rádi Vám specializovaného lékaře vyhledáme a doporučíme.
Zatím se mějte hezky. Přeji, ať se Vám brzo celkově uleví.
S pozdravem Markéta K.