Vrátila se závislost???
mahe
Chtěla jsem za své rodiče zeptat- neboť mamka psychicky nezvládla zjištění, že muj bratr opět začal brát pervitin- co dělat v této situaci , která u nás nastala.Bratr je nepřístupný a nedokážu říct proč opět k tomu došlo, když vydržel tak dlouho abstinovat...Jinak jsem vše popsala v kolonce životní situace,
děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Mrzí mi, že se to takto zvrtlo. Chápu, že to pro rodinu musela být velmi tíživé zjištění... Tážete se jak se synem komunikovat. Rozhodně doporučuji využít poradenských služeb pro rodinné příslušníky a vše více konkrétněji řešit v osobním kontaktu, který v tomto ohledu bývá nejúčinnější. Kontakt může být opakovaný a Vy můžete průběžně konzultovat jednotlivé kroky... Nejenom, že si doplníte informace, poradíte jak dál, ale také získáte určitý druh podpory, což si v takto nesnadné situaci, jistě také zasloužíte...
Zde si můžete pročíst obecné informace:
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke/pro-rodice-a-blizke-uvod.html
Pokud by pro Vás nebylo obtížné navštívit Prahu, doporučuji se obrátit na kolegyni, která se přímo na práci s blízkými osobami uživatelů nelegálních drog specializuje. Níže uvádím kontakt:
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, o.s. SANANIM
/poradna se nachází v prostorách kavárny Café Therapy/
Školská 30
Praha 1
mapa
Tel: 420 284 824 234
Fax: 284 824 235
GSM: 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
Kontaktní osoba: Mgr. Štěpánka Čtrnáctá
Email: ctrnacta@sananim.cz
Provozní doba: PO až PÁ 9,00 - 19,00 hod.
(na první konzultaci je nutno se předem telefonicky objednat, veškeré služby jsou bezplatné)
Více informací naleznete zde: http://sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Zdali by Praha byl problém, lze využít také bezplatných poradenských služeb v Kontaktním centru přímo ve Žďáru, kontakt zde:
Spektrum - Kontaktní centrum a Terénní program
Kolpingovo dílo ČR, o. s.
Žižkova 16
Žďár nad Sázavou
Tel: 566620098, 608516719
Kontaktní osbaMgr. Josef Soukal
Více zde: http://www.spektrum.kolping.cz
Kontaktní centra pro uživatele drog nabízí ve svých službách mimo jiné i poradenské služby rodinným příslušníkům.
Zatím se mějte hezky. Pokud budete mít chuť, budeme rádi, když nám napíšete jak se celá situace dále vyvíjí... Ať vše dobře dopadne.
S pozdravem Markéta K.