léčba
Ras
Dobrý den, psala jsem Vám již s dotazem na pomoc při hledání léčebny pro přítele. Odpovídala jste mi pod kódem 601246. Jsem z Prahy 9 a přítel z Prahy 8, ale je mi prakticky jedno které zařízení mi v Praze doporučíte. Moc Vám děkuji.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Jsem ráda, že jste se zase ozvala. Tak pokud jste z Prahy, doporučuji se obrátit na kolegyni, která se přímo specializuje na práci s blízkými osobami uživatelů nelegálních drog (kontakt níže). V osobním kontaktu se můžete poradit jak vhodně s partnerem komunikovat a jak jej třeba i lépe motivovat. Také zde můžete s kolegyní probrat celkovou situaci, ta by případně po Vašem rozhovoru doporučila vhodný typ léčby. Netuším jak na tom přítel je, ale pokud by byla dostačující léčba v ambulantní podobě, můžete využít jedno z našich zařízení (kontakt ještě níže). Pokud by přítel potřeboval jiný typ a formu léčby, jistě by jej kolegové z Denního stacionáře odkázali na patřičné zařízení.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, o.s. SANANIM
Café Therapy
Školská 30
Praha 1
mapa
Tel: 284 824 234
Fax: 284 824 235
GSM: 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
Kontaktní osoba: Mgr. Štěpánka Čtrnáctá
Email: ctranacta@sananim.cz
Provozní doba: PO až PÁ 9,00 - 19,00
Veškeré služby jsou bezplatné a je třeba se nejdříve během provozní doby s poradnou spojit a na první konzultaci se objednat. Více na přiloženém odkaze:
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Denní stacionář, o.s. SANANIM
Janovského 26
Praha 7
(nedaleko Veletržního paláce, mezi zastávkami tramvaje Strossmayerovo náměstí a Výstaviště - mapa; vchod se zvonkem přímo z ulice)
Tel: 220 803 130, 220 800 041
Fax: 266 710 489
GSM: 605 212 175
Email: stacionar@sananim.cz
Provozní doba:
Pondělí: 8.00 - 16.00
Úterý: 8.00 - 17.00
17.00 - 18.30 - rodič. konzultace
Středa: 8.00 - 16.00
Čtvrtek: 8.00 - 16.00
Pátek: 8.00 - 15.00
Kontaktní osoba: PHDr. Preslová Ilona
Více zde:
http://www.sananim.cz/denni-stacionar-(dst).html
Tato poradna kam píšete, stejně tak doporučená zařízení spadají pod totožnou organizaci o.s. SANANIM. Informace o veškerých zařízeních naleznete zde: http://www.sananim.cz/
Zatím se mějte hezky. Pokud by Vás po přečtení informací napadali nějaké doplňující dotazy, klidně pište. Mějte se hezky a držíme palce.
S pozdravem Markéta K.